0
Váš košík
Celkem
Hodnota zboží
0 Kč
Versandkosten
0 Kč
Celková částka
0 Kč
Zařízení a vybavení komerčních vnitřních prostorů je reprezentativní pro podnikání a zároveň je to reklama venku. Ať už se jedná o jednací místnost velké společnosti, hotelovou lobby nebo vybavení obchodu se botami, očekávání zákazníků vždy splňuje koberec velmi vysoké kvality, živých barev a dlouhou životností.
Exkluzivní slevy
Přímé konzultace
Šitý na míru
Výrobní záruka
Společnost MORGENLAND TEPPICHE nabízí svým obchodním zákazníkům slevy s speciálními podmínkami, které lze dojednat v telefonické konzultaci. Naše speciální podmínky platí pro všechny větší soukromé zákazníky, designéry interiérů, architekty a hotely, firmy a specializované obchody, které rádi navštívíme a poradíme přímo na místě. Při výběru koberců pro objektový sektor je proto požadována vysoká kvalita, která musí v každém vystoupení přesvědčit. Proto vám nabízíme možnost aplikace vašeho firemního loga na koberec nebo na individuálně navržený závěsný koberec.
Stejně jako podlahy komerční společnosti musí splňovat jiné požadavky než ty pro soukromé zákazníky, platí to také pro koberce. Podlahové krytiny jsou kvalitativně tříděny do skupin pro použití a odolnost, aby byla předem definována povrchová a materiálová struktura pro komerční, soukromé a průmyslové použití. Přitom jsou brány v úvahu také záruky výrobců, kteří tak propagují dlouhověkost svého výrobku. Na objektový koberec jsou kladeny podobné požadavky, které však mají různá kvalitativní měřítka.
MORGENLAND TEPPICHE vám může nabídnout nabídku na individuálně navržený koberec výpočtem nákladů. Nejprve je však nutné podrobněji prozkoumat druh koberce. Pokud má být pokryt celý chodba, místnost nebo kancelář kobercem, máte na výběr mezi různými typy koberečků: individuálně šitý na míru, rolový koberec nebo kobercové dlaždice. Zatímco rolový koberec a kobercové dlaždice jsou vhodné pro položení na chodbu nebo do otevřené kanceláře, individuálně šitý koberec na míru se používá pro skupiny sedadel nebo jako výrazný prvek v místnosti.
První dojem přesvědčí. S vynikajícím vláknem koberce lze realizovat téměř jakýkoli vzor a libovolnou barevnost. Design je středem pozornosti, když má interiérové vybavení vzájemně harmonizovat. Koberec by proto měl ladit s nábytkem v čekárně, s interiérem prodejny nebo s dalšími obchodními zařízeními. MORGENLAND TEPPICHE vás v tom rád poradí a může navrhnout váš koberec. Mezi to patří například možnost integrace firemního loga.
Kvalitní koberečky nechávají u obchodních zákazníků trvalý dojem nejen opticky. Kromě vysoké pohodlnosti při chůzi by měly být koberce pro podnikání vybaveny odpovídajícím certifikátem, který pečlivě zkoumal vlastnosti materiálu z hlediska odolnosti proti opotřebení, šlapání a odolnosti proti ohni. Navíc je v silně frekventovaných oblastech velkou výhodou používání teple a zvukotěsných koberců. Snížení hluku postupně snižuje akustické zatížení, což prospívá i vašim zaměstnancům. Zde hraje velkou roli základ koberce, který může být u kobercové výplně buď z filcu, latexu nebo textilního základu. Tyto materiály dokreslují kvalitu koberce a zajišťují, že je vždy příjemný a šetří klouby. Stejně tak individuální speciální výrobky, např. v recepci, by měly mít určitou bezpečnost při chůzi. Jednotlivé zboží by mělo být proto pečlivě prozkoumáno a ohodnoceno. Jsme pro vás, společnost MORGENLAND TEPPICHE, toho správného partnera.
Zvláště v komerčním použití závisí kvalita výrobku na průměrné délce vlákna a jeho čistotě. Ať už se jedná o tkané, tuftované nebo strojově vyráběné koberce, úroveň odolnosti komerčního koberce by měla být vždy na prvním místě. Obvykle se v podnikání používá jako přírodní vlákno bavlna nebo se volí umělá vlákna z polyamidu nebo polyesteru. Zatímco bavlna je velmi odolná, pružná a odolná vůči teplu, umělá vlákna se vyznačují odolností vůči skvrnám, vysokou odolností vůči vlhkosti a snadnou údržbou. Pro jakýkoli materiál se rozhodnete, společně s vámi najdeme vhodný koberec, který bude ladit se stylem a charakterem vašeho podnikání. A tak přesvědčíte každého zákazníka.